ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΑΥΡΙΟ ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 7 ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΟΚΑΚΙ ΤΗΣ ΚΙΣΑΜΟΥ.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΝΕΑΡΟΥΣ ΚΙΣΑΜΙΤΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΣΤΟ ΣΤΕΝΟ ΜΕΤΑΞΙ ΗΡΩΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗ (ΟΙΚΙΑ ΦΩΤΑΚΗ)ΧΩΡΙΣ ΗΧΕΙΑ, ΜΕ ΚΑΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

43η Αναπαράσταση Κρητικού Γάμου στην Κίσαμο

Νικολής Τζέγκας

ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕ ΓΡΑΜΠΟΥΣΑ ΚΑΙ ΜΠΑΛΟ