Στην βρύση του Μαρή

Σας ευχαριστούμε  απο καρδιάς Χριστόφορε Χριστοφοράκη, Ιωάννη Γιαννιτσουδάκη και Ελισάβετ Καραδήμου!!!Μοναδικοί....με έντεχνες και λαϊκές περιπλανήσεις.... στην βρύση του Μαρή! Μια βραδιά απο τον Σύλλογο Προβολής Κισάμου "Η Γραμπούσα".

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

43η Αναπαράσταση Κρητικού Γάμου στην Κίσαμο

Νικολής Τζέγκας

ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΕ ΓΡΑΜΠΟΥΣΑ ΚΑΙ ΜΠΑΛΟ